Landssekretariatet i HOME-START Familiekontakt
Generalsekretær
- Sisi Ploug Pedersen
- spp@home-start.dk
- +45 61 12 09 31
Home-Start
Sisi er uddannet socialrådgiver med en master i udsatte børn og unge, og er b.la censor på Socialrådgiveruddannelsen. Hun er forkvinde i Faggruppen Børn, Unge og Familier i Dansk Socialrådgiverforening, og sidder b.la i bestyrelsen i SUS - Socialt Udviklingscenter og ved Børnesagens Fællesråd. Sisi har været ved HOME-START Familiekontakt siden 2021, og er som generalsekretær ansvarlig for dialog og aftaleindgåelse med samarbejdskommuner, ledelse af landssekretariatet, udvikling, strategi og fondsansøgning.
Landskoordinator
- Berit Yding Sørensen
- bys@home-start.dk
- +45 93 92 30 36
Home-Start
Berit har været ved HOME-START Familiekontakt siden 2016 som Landskoordinator. Hun er uddannet socialrådgiver med en master i socialt entreprenørskab fra RUC, og har tidligere arbejdet tværsektorielt med frivillighed, foreninger og organisationer på socialområdet i kommunalt regi.
Som landskoordinator er Berit ansvarlig for støtte, sparring og faglig vejledning af lokalkoordinatorer, kvalitetssikring af HOME-STARTs koncept og afdelinger, udvikling af vores arbejde og desuden den GDPR-ansvarlige i landssekretariatet.
Projekt- og kommunikationsansvarlig
- Christina Jægerholm
- cj@home-start.dk
- + 45 93 80 90 11
Home-Start
Christina er startet som projekt-og kommunikationsansvarlig i et barselsvikariat indtil efteråret 2024. Hun er uddannet lærer med linjefag i engelsk, dansk og specialpædagogik med efteruddannelse i projektledelse og en diplomuddannelse i socialkognitive udviklingsforstyrrelser. Hun er ansvarlig for PR- og kommunikation, SoMe, hjemmeside, fundraising/medlemskaber og udviklingsprojekter.
Sekretariatsmedarbejder
- Anne Breilich
- ab@home-start.dk
- +45 62 20 77 11
- Mandag, tirsdag og onsdag
- kl.: 09:00 – 12:00
Home-Start
Anne er landssekretariatets administrative medarbejder, og har varierende opgaver inden for administration, bogholderi og diverse praktiske sekretariatsopgaver. Hun er uddannet Cand.scient.san - Den Sundhedsfaglige Kandidat Uddannelse.
Bogholder
- Thomas Holm Hansen
- tolha@home-start.dk
Home-Start
Thomas er bogholder, og varetager opgaver relateret til lønkøring, administration og budgetudarbejdelse- og revision. Han arbejder 13 timer månedligt på konsulentbasis for landssekretariatet.
Seniormedhjælper
- Henrik Mathisen
- hm@home-start.dk
- Arbejdsdage: Tirsdag og onsdag
Home-Start
Henrik er seniormedhjælper to dage ugentligt ved HOME-START, og varetager diverse ad-hoc opgaver og bistår generalsekretæren og sekretariatet med relevant hjælp efter behov.
Projekt- og kommunikationsansvarlig (barsel indtil efteråret 2024)
- Anne Sofie Lajmiri
- asl@home-start.dk
- +45 93 80 90 11
Home-Start
Anne Sofie har været ved HOME-START Familiekontakt siden 2021. Hun er cand.mag. i Litteraturvidenskab og Skrivekunst, og med efteruddannelse inden for projektledelse- og markedsføring.
Anne Sofie er ansvarlig for udviklingsprojekter, PR-og kommunikation, SoMe, hjemmeside og fundraising/medlemskaber.
Projekt- og kommunikationsansvarlig (barsel indtil efteråret 2024)
- Anne Sofie Lajmiri
- asl@home-start.dk
- +45 93 80 90 11
Home-Start
Anne Sofie har været ved HOME-START Familiekontakt siden 2021. Hun er cand.mag. i Litteraturvidenskab og Skrivekunst, og med efteruddannelse inden for projektledelse- og markedsføring.
Anne Sofie er ansvarlig for udviklingsprojekter, PR-og kommunikation, SoMe, hjemmeside og fundraising/medlemskaber.