Landssekretariatet i HOME-START Familiekontakt
Generalsekretær
- Sisi Ploug Pedersen
- spp@home-start.dk
- +45 61 12 09 31
Generalsekretær
Sisi Ploug Pedersen er uddannet socialrådgiver med en master i udsatte børn og unge, og fungerer også som censor på Socialrådgiveruddannelsen. Hun er forkvinde i Faggruppen Børn, Unge og Familier i Dansk Socialrådgiverforening og har bestyrelsesposter i både SUS - Socialt Udviklingscenter og Børnesagens Fællesråd. Siden 2021 har hun været generalsekretær i HOME-START Familiekontakt, hvor hun har det overordnede ansvar for organisationens strategiske retning. Hun leder landssekretariatet, står for dialog og aftaleindgåelse med samarbejdskommuner, og arbejder med organisationsudvikling, strategi samt fondsansøgninger for at sikre bæredygtig vækst og udvikling.
Kommunikationschef og projektleder
- Anne Sofie Lajmiri
- asl@home-start.dk
- +45 93 80 90 11
Kommunikationschef
Anne Sofie er kommunikationschef og projektleder ved Landssekretariatet. Med en baggrund som cand.mag. i Litteraturvidenskab fra Syddansk Universitet og videreuddannelse i digital markedsføring og projektledelse, har hun ansvaret for at lede og koordinere organisationens kommunikationsstrategier. Hun arbejder med at udvikle og implementere PR-kampagner, vedligeholde og optimere hjemmesiden, samt styre diverse udviklingsprojekter. Derudover står hun for fundraising-initiativer, medlemspleje og håndterer ESG- og CSR-opgaver, herunder at etablere og styrke partnerskaber med virksomheder.
Administrativ medarbejder
- Anne Breilich
- ab@home-start.dk
- +45 62 20 77 11
- Mandag, tirsdag og onsdag
- kl.: 09:00 – 12:00
Admistrativ medarbejder
Anne er administrativ medarbejder ved Landssekretariatet, hvor hun håndterer en bred vifte af opgaver inden for administration og bogholderi samt diverse praktiske sekretariatsopgaver. Hun sørger for at holde styr på dokumenthåndtering, fakturering, indkøb og anden daglig drift. Anne er uddannet Cand.scient.san. (Den Sundhedsfaglige Kandidatuddannelse), hvilket giver hende en solid baggrund for at arbejde struktureret og effektivt med administrative processer.
Bogholder
- Thomas Holm Hansen
- tolha@home-start.dk
Bogholder
Thomas er bogholder og har ansvaret for økonomiske opgaver såsom lønkørsel, budgetudarbejdelse og budgetrevision samt generel økonomiadministration. Han sikrer korrekt bogføring og løbende økonomisk overblik for Landssekretariatet. Thomas arbejder på konsulentbasis, hvor han bidrager 13 timer om måneden til at understøtte sekretariatets økonomiske drift.
Seniormedhjælper
- Henrik Mathisen
- hm@home-start.dk
- Arbejdsdage: Tirsdag og onsdag
Seniormedhjælper
Henrik er seniormedhjælper ved HOME-START to dage om ugen, hvor han løser forskellige ad-hoc opgaver og yder støtte til generalsekretæren samt sekretariatet. Han hjælper med praktiske og administrative opgaver efter behov og bidrager til den daglige drift af organisationen.